Reklamační řád.



 

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.
 

Vrácení a výměna zboží:

Pokud jste obdrželi zásilku a zjistíte, že zboží, které jste si objednali je malé, velké nebo není úplně podle vašich představ, rádi vám jej vyměníme nebo vrátíme peníze. V souladu se zákonem má právo zákazník na výměnu zboží do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud se rozhodnete pro výměnu, tak vždy postupujte následovně:

  • do balíku vložte kopii faktury + průvodní dopis s textem: Požaduji výměnu zboží za ....
  • na průvodní dopis uveďte také vaši adresu, telefon, email a číslo účtu, na který chcete vrátit peníze
  • zásilku pošlete na adresu uvedenou na faktuře

Výměna se nevztahuje na poštovné, vrací se vždy jen cena zboží.  Neposílejte zboží zpět na dobírku.

 


Výměna zboží: 

Pokud zákazník bude požadovat výměnu zboží za jiné, budeme  od Vás požadovat poplatek za náklady s tím spojené.

 


Storno objednávky:

Storno objednávky je možné poslat emailem na naši e-mailovou adresu do 2 hodin od objednání. V případě že jste již nějakým způsobem za toto zboží zaplatili, vrátíme vám příslušnou částku na váš bankovní účet nebo poštovní v nejkratším možném termínu.

 


Záruka a reklamace:

Záruční doby začínají běžet dnem převzetí věci kupujícím. Prodávající odpovídá za vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí věci v záruční době.

V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena výměnou zboží, slevou z kupní ceny či vrácením zaplacené kupní ceny.

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, na vady vzniklé neodbornou manipulací nebo uskladněním.

Dále se záruka nevztahuje na vady vzniklé užíváním výrobku v rozporu s návodem k obsluze, zanedbanou údržbou nebo užíváním výrobku k jinému účelu, než ke kterému je určen.

 

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud : 

  1. Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
  2. Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
  3. Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  4. Výrobek byl poškozen působením živlů.
  5. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  6. Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

 


Jak reklamovat:

Reklamace zboží probíhají dle stanovených obchodních podmínek a platné legislativy.  Prosím, postupujte podle následujících kroků:

  • Oznamte nám zjištěnou vadu
    Předem nám prosím popište nebo zatelefonujte zjištěnou vadu. Společně se dohodneme na dalším postupu reklamace.
  • Zašlete zboží zpět
    Po dohodě zašlete zboží zpět na dodací adresu našeho obchodu. Neposílejte balík na dobírku.
  • Jakmile obdržíme zboží zaslané na reklamaci, bude obratem vyměněno nebo vám budou vráceny peníze. Podmínky pro zaslání částky zpět budou dohodnuty dle oboustranných možností převzetí částky.

 


Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího:

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že kupujícím jsou v objednávce zadány neúplné údaje nebo údaje neodpovídající skutečnosti, dále v případě, že objednané zboží již není na skladě a dále bez udání důvodu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

 

platné od 1.1.2018

contents ©2019 www.kotlant.cz | Standa-David.com